Micul Schonbrun mutilat

20 iunie 2016


    Fotografiile de mai jos sunt de astăzi și reprezintă rezultatul măcelului declanșat miercurea trecută asupra unor arbori din același parc multlăudat, arbori ce străjuiesc una dintre aleile principale.
   Nu am cuvinte. M-am născut,am copilărit și am crescut în acest oraș. Milioane de pași am str
ăbătut pe lângă acești copaci, în drumul meu spre școală și de multe ori, în ultimul timp, spre locul unde lucrez. De multe ori m-au ferit de razele soarelui canicular sau de picăturile reci de ploaie și acum .....iată-i mutilați . În numele a ce? Ca o soluție la ce ?
  Dorel lucră și la primăria Gherla, fără minte, fără suflet, fără onoare și fără să achite nota de plată... până la un momentdat, nu-i așa ? 







myfreecopyright.com registered & protected